Adviseert én maakt new business waar
Verschillende uitzendbureaus hebben we geholpen met het in kaart brengen van regionale bedrijven die gebruik maken van uitzendkrachten. Hierdoor hebben de uitzendorganisaties een concrete leadlijst die de komende periode kan worden opgevolgd. Daarnaast hebben de campagnes meerdere kennismakingsgesprekken en voorstellen opgeleverd.
Een timmerfabriek in Winterswijk had ruimte voor meer opdrachten. We hebben vier nieuwe klanten aangebracht, waaronder aannemerijen en vastgoedonderhoudsbedrijven. Deze klanten zijn inmiddels partner geworden van de timmerfabriek en plaatsen jaarlijks meerdere grote opdrachten. Onze opdrachtgever gaat ervanuit dat ze nog jarenlang samenwerken. Hierdoor is de omzet van onze opdrachtgever op korte én lange termijn flink verhoogd.
Onze opdrachtgever is een koffieleverancier die bonen, machines en bijbehorende services levert aan MKB bedrijven, corporates en overheidsinstellingen. De campages hebben twee verschillende doelen: kennismakingsgesprekken opzetten met potentiële klanten én binnen verschillende doelgroepen achterhalen wanneer lopende contracten met huidige koffieleveranciers aflopen. Tot nu toe hebben de campagnes geresulteerd in tientallen leads, waarbij in kaart is gebracht wanneer de potentiële klant gaat oriënteren op een nieuwe koffieleverancier. Daarnaast zijn er meerdere kennismakingsgesprekken en voorstellen uit voortgekomen.
Een isolatiebedrijf met meerdere vestigingen heeft de ambitie om de B2B omzet te vergroten. Onze campagnes zorgen voor meer inzicht in welke doelgroepen het meest relevant zijn voor onze opdrachtgever. Daarnaast vergroot het de naamsbekendheid. Tot slot hebben de campagnes al meerdere relevante kennismakingsgesprekken opgeleverd.
Voor een bemiddelingsbureau uit de entertainmentindustrie hebben we afspraken opgezet met platenlabels en managementbureaus. Voor deze opdrachtgever hebben we in 3 maanden tijd meer dan 50 relevante afspraken geregeld. Dit heeft ervoor gezorgd dat het bureau betrokken raakte bij deals tussen de 10.000 en 100.000 euro waarvan het bemiddelingsbureau een commisiepercentage kreeg.
Voor een cultuurbedrijf uit Doetinchem hebben we afspraken opgezet met basisscholen, middelbare scholen, buurthuizen en particuliere opleidingen. In totaal hebben we in 2 maanden tijd meer dan 40 afspraken opgezet. Dit heeft geresulteerd in tientallen opdrachten zoals het invullen van workshopdagen, projectweken of andere culturele activiteiten. Een groot gedeelte van het aantal nieuwe klanten keert meerdere keren per jaar terug.
Voor een kledingdrukkerij hebben we een campagne gedaan gericht op lokale productiebedrijven, uitzendbureaus en collega kledingdrukkerijen. De kledingdrukkerij wilde meer klanten uit de regio en had productiecapaciteit over die kon worden aangeboden aan andere kledingdrukkers. Tot op heden haalt de eigenaar van de kledingdrukkerij omzet uit de klanten die wij voor ze gegenereerd hebben.
Hierboven staan enkele voorbeelden van succesvolle new business campagnes die we uitgevoerd hebben. Heeft jouw bedrijf ook behoefte aan meer leads en nieuwe klanten? Lees dan meer over onze methode.
New Business | Leadgeneratie | Koude Acquisitie