Adviseert én maakt new business waar
Adviesmakers adviseert én maakt new business waar. Gedurende een campagne adviseren wij over: doelgroepen, decision makers, het doel van de campagne en de tone of voice van de mail.
Tijdens onze campagnes gebruiken we data om te achterhalen wat voor jouw bedrijf de meest winstgevende doelgroepen zijn. Dit doen we door reacties, aantal meetings, decision makers en verkopen te analyseren.
Wanneer je bij het allereerste contact een aantal persoonlijke elementen in de boodschap kunt verwerken, sta je 1-0 voor. Wij zorgen ervoor dat potentiële klanten op een persoonlijke manier benaderd worden.
Voorbeeld doelgroep: HR managers van productiebedrijven met 10 tot 50 medewerkers in een straal van 30 km rondom Utrecht.
Onze methode.
Bij een campagne benaderen we 1-5 doelgroepen die we in overleg bepalen. Wanneer data laat zien dat enkele doelgroepen het significant beter doen, brengen we de focus aan op deze doelgroepen.
Wij schrijven de mails die verstuurd worden naar de juiste decision makers. In de mail sturen we aan op een (online) meeting, belafspraak of een andere actie. Het is mogelijk om bijlagen en links toe te voegen.
Om ervoor te zorgen dat een verkoopproces voor jullie soepel verloopt, inventariseren we alleen decision makers. Samen stemmen we af welke data we nodig hebben om een gepersonaliseerde mail te versturen.
Indicatie aantal meetings: 5-15%.
Tijdens ons overleg laten we de mails en de lijst met decision makers door jullie goedkeuren. Mochten er aanpassingen nodig zijn, dan verwerken we die. Vervolgens start de campagne.
De mails zijn de deur uit! Nu vinden er meetings plaats met relevante leads. Reminders worden gestuurd indien we geen reactie ontvangen.
Iedere maand hebben we een evaluatie. Hierin bespreken we de resultaten zoals aantal afspraken met leads en gerealiseerde omzet. We passen eventueel de campagnestrategie aan.
Relevante kennismakingsgesprekken op met potentiële klanten
Concrete leadlijst om komende periode op te volgen
Consistentie in het ontwikkelen van new business
Hogere naamsbekendheid onder de juiste doelgroep
Meer inzicht in welke decision makers en doelgroepen werken
*Prijs per campagne.
New Business | Leadgeneratie | Koude Acquisitie